zaterdag 30 juli 2016

DIY COLOR, CUT & GLUE | Ontspannen kleuren

 
Iedereen kent het inmiddels (waarschijnlijk) wel. Adults colouring books. Volwassenen mogen tegenwoordig ook weer lekker kleuren. Fijn toch? Want zo af en toe is het best wel relax om te doen, heb ik ontdekt. Er gewoon een beetje zinloos op los kleuren.

Ik doe het niet heel vaak. Omdat het (redelijk) lang duurt voordat je één zo'n plaat af hebt denk ik. Maar als ik het doe dan doe ik wel mijn uiterste best om tussen de lijntjes te kleuren, haha! Wat je vervolgens met zo'n mooi ingekleurde plaat kunt doen? Nou, bijvoorbeeld leuk inlijsten of een toffe envelop van maken, ofzo!
 
Ik heb ze al op veel plekken zien liggen; deze kleurboeken voor volwassenen. Die van mij heb ik bij de Action gekocht, een aantal maanden geleden alweer.
 
Je kunt in de winkel al even in de boeken spieken, kijken welke plaatjes je zelf het leukste vindt.
 
I love nature dus ik ging voor het boek met de meeste natuur-plaatjes.
 
Dit zijn ansichtkaartjes! (Ook van de Action). Heel erg leuk om iemand met zulke post blij te maken.
 
'Oneeee, gaat vrouwtje alweer creatief doen?'
 
Cupcakes.
 
Huisjes.
 
Appels.
 
Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen