donderdag 28 juli 2016

DIY VALENTINE'S DAY | Romantische kruiswoordpuzzel

 
Dit heb ik voor Frank gemaakt toen we zeven jaar getrouwd waren. Echt een aanrader! Heel leuk om te maken namelijk maar ook heel leuk om te geven en hem (je vriend of man) vervolgens te zien puzzelen.

Het is een zelfgemaakte kruiswoordpuzzel. Op het internet had ik een site gevonden waar je zelf je eigen verzonnen vragen plus antwoorden in kan vullen. Het systeempje op die site maakt naderhand dan de puzzel voor je. Heel simpel dus wel. Je kunt de puzzel dan uitprinten maar je kunt er ook voor kiezen om de puzzel na te knutselen, zoals ik heb gedaan. Dat laatste maakt het natuurlijk nog romantischer!
 
Leuke tip misschien: Als extraatje heb ik een zin bedacht waarvan de letters in de puzzel terug zijn te vinden. Hoe meer vragen worden beantwoord, hoe meer de zin compleet kan worden gemaakt!
 
Trouwens, ook een erg leuk idee voor Valentijnsdag<3! De site die ik hiervoor gebruikt heb is: https://crosswordlabs.com/

Je kunt hem helemaal maken zoals jij dat wil!
 
En als hij af is kun je hem eventueel nog feestelijk inpakken. En dan je lief verrassen maar!

2 opmerkingen: