woensdag 17 augustus 2016

DIY CAN | Touw en blik bloempotjes


Tuin betekent voor mij op sommige dagen (vooral wanneer het lekker weer is!) net zoiets als huis. Gewoon heerlijk om in te zijn en voor mij hoort gezelligheid in de vorm van leuke spulletjes en accessoires daar dan ook bij;).

Zoals deze twee leuke bloempotjes die ik een paar dagen geleden maakte. Van twee (opgegeten groente)blikjes en touw. Verder heb je lijm en een schaar nodig en dan kun jij ook zulke leukertjes, voor bijvoorbeeld op je terrastafel, maken:)!

Deze lijm heb ik gekocht bij de Action, het is alleslijm en werkt uitstekend!
 
De lijm heb ik rijkelijk op het blik aangebracht en ben ik daarna gaan bedekken met het touw.
 
Eigenlijk is het gewoon een kwestie van (om)draaien maar!
 
De schaar heb je alleen nodig om het touw, als je klaar bent, mee af te knippen.
 
Ik dook vervolgens onze tuin in voor wat leuke bloemetjes.
 
Nog eventjes een beetje water geven...
 
En dan genieten maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen