maandag 8 augustus 2016

DIY HENNA | Bloemetjes op je voet


Ik kwam deze fotootjes laatst tegen, in mijn fotoarchief! Ik denk dat het alweer een aantal jaren geleden is dat ik dit voor het laatst heb gedaan. Henna tattoos maken. Maar bij het zien van deze foto's krijg ik daar wel weer enorm veel zin in!

Als het zover is, en ik ga weer aan de slag met hennapoeder, plastic zakjes en citroensap, dan zal ik jullie dat zeker laten weten en laten zien. Maar voor nu eerst deze kiekjes. Wie weet, misschien inspireren ze jou om dit ook eens te gaan doen. It's lots of fun!

Al moet je hiervoor wel een beetje geduld hebben...
 
Als de henna is opgebracht moet het zeker wel een paar uur drogen.
 
Dus een tijdje verplicht zo rondlopen moet wel.
 
Maar uiteindelijk heb je dan wel die toffe henna tattoo, die je zo graag wou!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen