woensdag 31 augustus 2016

DIY POLYMER CLAY | Mijn allereerste fimo sieraden

 
Een paar jaar geleden alweer maakte ik mijn allereerste fimo sieraden. Vond het erg leuk om te doen! Zeker voor herhaling vatbaar! Maar voordat ik ooit weer (misschien binnenkort wel) aan het fimokleien ga wil ik jullie eerst laten zien wat ik toen destijds heb gemaakt.

Een paar oorbellen, een paar ringen, een armbandje en een broche. Kijk maar met me mee!

Dit armbandje maakte ik door middel van kralen kleien.
 
Deze oorbellen heb ik helaas maar één keer gedragen, ze zijn eigenlijk net even iets te zwaar.
 
En dit zijn knopjes voor in m'n oren.
 
Voordat ik het klei ging bakken drukte ik twee oude oorknopjes in het klei.
 
En ik maakte ook een paar ringen! Bij het maken daarvan is het even goed passen en meten (ik nam een bestaande ring van mezelf als voorbeeld want een ring van zachte klei kun je eigenlijk niet passen) maar dan heb je naderhand wel een hele unieke ring!
 
Handmade by yourself!
 
 Ik maakte ook een broche! Vind deze superleuk geworden! Draag hem in de winter nog wel eens op m'n spijkerblousje.
 
Aan de achterkant was het even prutsen maar ach, wie ziet dat nou wanneer je hem op hebt? Haha.
 
En dan hier de oorbelletjes die ik het allermeest draag. Love them. Oeeeh, ik heb zin om weer eens een paar mooie kleurtjes fimoklei te gaan halen:)! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen