zondag 15 januari 2017

DIY CHRISTMAS GIFTS | Geweven kralenarmband


Al even eerder deze avond plaatste ik een DIY-berichtje over piramidevormige cadeaudoosjes. (Zie hier hoe je deze leuke cadeaudoosjes kunt maken). En nu ga ik jullie laten zien wat ik in die gezellige doosjes stopte. Namelijk een aantal kerstcadeautjes, één voor m'n moeder, één voor m'n zus en één voor m'n schoonzus. Geweven kralen armbandjes!  

Vorig jaar deelde ik twee berichtjes met jullie over deze geweven kralenarmband. Over hoe je deze kunt maken en wat je hiervoor precies nodig hebt. Dus wil jij ook iemand blij maken met zo'n tof zelfgemaakt cadeautje? (Of misschien stiekem wel jezelf, haha). Dan kun je hier en hier kijken en lezen hoe je deze mooiertjes in mekaar knutselt! Have fun!

 
 
Ik maakte drie verschillende, koos voor kleurtjes die zijzelf (volgens mij, dat is natuurlijk altijd even een beetje gokken) mooi vinden.
 
 
 
 
Het motiefje is echter wel in elk armbandje hetzelfde. Ben gek op dit patroontje!
 
 
 
 
Ik maakte ze behoorlijk kleurrijk maar vergeet niet dat er bijvoorbeeld ook zwarte, grijze en witte kraaltjes bestaan! (Zwart gebruikte ik trouwens ook zoals je ziet).
 
 
Nog eventjes leuk 'inpakken' en klaar is dit origineel zelfgemaakt (kerst)cadeautje!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die armbandjes leuk en dat mag lekker vrolijk gekeurd zijn! Mijn favoriet, is de middelste met de paarse 'bloemetjes' op de rode achtergrond.. De doosjes passen er goed bij en lijken precies op maat gemaakt te zijn :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das ook mijn favoriet:)! Op één of andere manier knalt dat patroontje er door die kleurtjes nog mooier uit.

      Verwijderen