maandag 6 februari 2017

DIY GIFT BOX | Cadeaudoosje 'theedoosje'

 
Een (hele) dikke maand geleden was ik op zoek naar redelijk grote cadeaudoosjes om zelf te maken maar online kon ik geen geschikte 'soort' vinden. Dus ik probeerde zelf wat uit te tekenen, wat uiteindelijk resulteerde in een mislukking, haha. 'Hmmmzzz... Even denken'. En ineens kwam ik op dit handige idee!

Een theedoosje maken! Met behulp van een al bestaand theedoosje! Ik haalde een pickwick doosje uit mekaar en ging deze gewoon overtekenen. Het was zo gemakkelijk, binnen no time had ik er vier af!
 
Knutsel ingrediënten:
- Gekleurde kartonnetjes
- Een theedoosje
- Pen/potlood
- Schaar
- Plakband
- Borduurgaren of ander soort touw

 
 
 
Ik wist niet dat het zo simpel kon zijn!
 
 
 
 
Na het uitknippen even de juiste lijnen vouwen en vervolgens zette ik hem met plakband in mekaar.
 
 
 
Als laatste nog een feestelijk strikje erom (ik gebruikte hiervoor borduurgaren in dezelfde kleur als het karton) en toen was mijn eerste theedoosje ook al klaar.
 
 
In totaal maakte ik er vier! En zoals je misschien al geraden hebt... Ik maakte ze rond Kerst! Om er vervolgens kerstcadeautjes in te stoppen. Kerstcadeautjes om te smullen dit keer...
 
 
 
 
Namelijk deze heerlijke gevulde bonbonnetjes! Tip, tip, tip! Ontzettend leuk om te maken, en nooit geen zorgen over 'of het cadeautje wel in de smaak zal vallen', haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen