zondag 5 maart 2017

DIY VALENTINE'S DAY | Romantisch hart kerven in een boom

 
Voor Valentijnsdag maakte ik ook nog dit hart! (Zie hier welk hart ik nog meer maakte). Een hart gekerfd in onze flink gesnoeide goudenregen boom, in onze eigen tuin. Het was een prachtige boom! Supermooi, met al die hangende trosjes vol gele mooiigheid! Maar omdat de vruchten (zaden/peulen) van de gouden regen giftig zijn hebben we vorig jaar besloten de bloei er compleet af te snoeien. De stammen lieten we echter staan!

En dus kon ik daarin dit hart voor mijn schatje maken. Was enorm leuk om te doen! (Hou er wel rekening mee dat een boom dood kan gaan wanneer je dit doet, dat is natuurlijk niet de bedoeling). En hij vond het zelf ook een erg leuke verrassing!
 
Knutsel ingrediënten:
- Mes
- Geschikte boom of stam (dus niet die boom die bij je buren in de tuin staat en ook niet een boom die nog volop leeft, eerst even goed zoeken dus, haha)
 
 
 
Met het mes kerf je allereerst de randen van de letters (die je erin wilt kerven) in de boomstam.
 
 
 
En daarna kun je heel gemakkelijk de bast van de stam afpulken.
 
 

Om de letters heen kerfde ik ook nog een hart. Extra romantisch!
 
 
Klaar al! F+M<3.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen