vrijdag 21 april 2017

DIY WALL SHELVES | Een plankje aan de muur

 
Ik ben dol op plankjes! En op prulletjes, haha. Ja, prulletjes op plankjes. Dat is best wel mijn ding. Al probeer ik die prulletjes-liefde van mij de laatste tijd wel wat te dimmen, haha. Er komen niet zomaar meer 'nieuwe' dingen in (de kringloop is mijn favoriet!) en er gaat tegenwoordig van alles uit (via marktplaats punt nl, haha). Heerlijk wel, moet ik eerlijk zeggen. Maar onze plankjes blijven! No matter what.

Want ik vind plankjes zo gezellig! En praktisch zijn ze ook nog eens! Wanneer je er praktische dingen op zet dan hè;). Hier ben ik niet zo goed in, want ja, m'n prulletjes. Daar heb ik best nog wat van en die moeten toch ook een leuk plekje hebben... Plankjes dus. Niet echt een DIY-je dit, want een plank is zo gekocht en een paar plankdragers plus wat schroeven ook. Maar wel krijgen jullie van mij bij deze een flinke dosis plankjes inspiratie! Speciaal voor degenen die een plankje of zelfs meerdere overwegen:).

 
 
Okè, hier de plankjes in onze trapopgang!
 
 
 
En hier de plankjes in onze slaapkamer!
 
 
 
In onze logeerkamer hangt er ook nog een plankje...
 
 
 
En in onze serre ook nog één, een hele lange.
 
 
 In onze hal zorgde onze kapstok al voor een plankje... Toppie!
 
 
En in onze woonkamer gebruiken we onze schouw als plankje! Echt ideaal.
 
 
 
In onze nieuwe keuken hingen eerst nog geen plankjes maar dat gemis duurde natuurlijk niet heel erg lang, haha. Want ook daar kwamen plankjes! Welke ook nog eens superhandig blijken te zijn! Plankjes! Simply love them;).

4 opmerkingen:

  1. hahaha :-)
    Ik had hier ook een plankje in de keuken, maar het hing op de verkeerde plaats en ik was het een beetje beu gezien; Nu ga ik het een keertje schilderen en dan krijgt het een nieuw plekje, want ik vind prulletjes op plankjes ook wel leuk! Maar euh... het blijft toch beperkt tot één plankje, want het mag niet te vol worden hier, en vermits ik niet zo'n grote ruimtes heb..
    Ik vond het wel heel fijn om mee te genieten van jouw plankjes hoor :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik snap het hoor! Het kan daardoor allemaal wel wat snel vol lijken, niet iedereen houdt daarvan. Maar ik ben blij dat je van mijn plankjesgekte hebt meegenoten, haha! Succes met jouw plankje-to-be;)!

      Verwijderen
  2. Dat is genieten! Spullen die je gebruikt, mooie dingen, alles in het zicht. Het zijn wel stofvangers, maar na het schoonmaken geniet ik weer van het herschikken.
    Ik ben ook aan het verkopen via Marktplaats, maar dat gaat niet zo hard.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja, heb je gelijk in hoor! Ik stoor me meestal niet zoveel aan een stofje meer of minder, maar af en toe moet het toch gebeuren;). Marktplaats gaat de laatste tijd bij ons ook niet heel rap (jaren geleden bijvoorbeeld ging het allemaal veel sneller), de echt grote dingen verkopen we redelijk snel maar de wat kleinere dingen staan er meestal wel een stuk langer op. Nou ja, toch altijd fijn als we weer iets verkopen:)!

      Verwijderen