vrijdag 2 juni 2017

DIY ANKLETS | Kralen enkelbandje weven

 
Ik ben laatst weer aan het kralen weven geslagen. Gewoon, omdat ik het zo'n leuke bezigheid vind en omdat je er zulke mooie sieraadjes mee kunt maken. Ik maakte een enkelbandje dit keer! Voor hopelijk een lange zonnige en warme zomer;). Deze kleurencombinatie had ik nog niet eerder 'gedaan' maar ik vind hem wel enorm leuk gelukt!

Heb jij ook zin om zo eentje te maken? Dan moet ik je eventjes doorverwijzen naar 'kralen armband weven, deel één en deel twee'. In die berichtjes laat ik jullie uitvoerig zien hoe dit kralen weven precies in zijn werk gaat. Ook maakte ik op deze zelfde manier al eens een choker ketting. Misschien vind je het leuk om ook die eens te bekijken, klik dan hier.
 
Knutsel ingrediënten:
- Weefraam of een doos
- Mini kraaltjes
- Naald (hele dunne)
- Sieradendraad (ik gebruikte quiltgaren, sterk garen)
- Schaar
- Sieraden slotje/sluiting 
 
 
Bruine mini kraaltjes gebruikte ik voor dit kralen weven nog nooit eerder maar ik ben echt fan!
 
 
Ook de goudbrons-achtige kraaltjes vind ik erg mooi in combinatie met de rest!
 
 
Verder gebruikte ik een brons-kleurig slotje dat ook heel goed bij de kraaltjes past.
 
 
Mooi issie hè:)?
 
 
Ik draag hem ontzettend graag en met heel veel plezier!

2 opmerkingen: