vrijdag 9 juni 2017

DIY FABRIC | Sliertjes slinger van oude shirts

 
Het is niet de eerste keer dat ik in deze oude shirts van mij een schaar zette. Ik gebruikte deze shirts namelijk ook al eens voor een ander leuk DIY-je. (Zie hier: Hondenspeeltje van oude shirts). Maar omdat de shirts daarna nog lang niet 'op' waren bewaarde ik ze. Voor een creatief momentje zoals deze dus! Waarop ik weer een nieuw leuk shirt-DIY ideetje onder ogen kreeg!

Een sliertjes slinger maken van oude shirts! Voor binnen heel erg leuk natuurlijk (ik heb op internet gezien dat mensen deze ook wel graag boven hun bed hangen bijvoorbeeld) maar ik maakte hem buiten en hing hem vervolgens ook buiten op. Onder een afdakje weliswaar, gezellig boven onze hangmat. Knusjes!
 
Knutsel ingrediënten:
- Oude shirts
- Schaar
- Stevig touw
 
 
Voor zo'n feestelijke slinger heb je helemaal niet veel nodig! Wat oude shirts dus (deze zou je eventueel ook bij de kringloop kunnen kopen als je zelf geen oude hebt liggen), een schaar en een stuk touw.
 
 
Wat je dan doet is sliertjes knippen in de shirts!
 
 
Die sliertjes vouw je vervolgens dubbel...
 
 
En maak je met een knoopje (of twee) vast aan het touw.
 
 
 
 
Ik gebruikte mijn kleurtjes om en om, lijkt extra vrolijk!
 
 
Daarna moest ik alleen nog even de slinger ophangen, met wat schroefjes en een schroevendraaier...
 
 
En toen was hij klaar, mijn gezellige sliertjes slinger! Blij mee:)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten