donderdag 28 juli 2016

DIY BABYSHOWER | Babykleed + mutsje

 
Ik deelde eerder al eens een origineel kraamcadeautje met jullie (zie: Tie-dye rompertje). Het kraamcadeautje in dit berichtje vergt alleen iets meer tijd. Zo'n mutsje is snel af maar zo'n babykleedje gaat wel iets langer duren. Toch heb ik dit setje met heel veel plezier gehaakt!

Het garen hiervoor heb ik destijds bij de Wibra en de Zeeman gekocht. Verbazingwekkend hoe vaak daar nog superleuke kleurtjes liggen. En ook van prima kwaliteit! Ik heb hiervoor wederom het granny squares patroontje gebruikt. Voor het kleed zes grote vierkanten gehaakt en na die tijd aan elkaar genaaid tot een rechthoek. Mooie meisjes-achtige rand erom, en klaar was die! En voor het mutsje heb ik ook het granny patroontje gebruikt.
 
Vrolijke meisjeskleuren!
 
Mutsje die er superleuk bij past
 
Ready to give away!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten