woensdag 27 juli 2016

DIY BABYSHOWER | Tie-dye rompertje

 
Ik vind deze zo ontzettend gaaf geworden! Heb 'm alweer een tijdje geleden gemaakt/geverfd. Terwijl ik druk bezig was met het tie-dyen van shirtjes voor m'n neefjes en nichtjes maakte ik ook deze.

Hij ligt nog bij me in de kast maar ik ga hem vast en zeker een keer als kraamcadeautje weggeven! Ken jij ook kersverse ouders die zo'n origineel kraamcadeautje zeker zouden waarderen? Of lijkt het je geweldig om je eigen kindje hier in te zien? Het is verschrikkelijk leuk om te maken! En vooral dat moment van elastiekjes eraf halen en kijken hoe het motiefje is geworden is natuurlijk eventjes spannend! Ik heb hiervoor de textielverf van Dylon gebruikt. Verkrijgbaar bij de Kruidvat. Bevalt mij altijd erg goed!

Zie je het al voor je?
 
Zo'n lief klein baby'tje in zo'n superhip rompertje?
 
De voorkant.
 
En de achterkant is al net zo mooi!
 
Love it a lot!
 
Zoiets simpels omtoveren tot iets origineels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten