maandag 1 augustus 2016

DIY QUILTING | Mijn quilterige proef-werkjes

 
Vandaag wil ik jullie een paar quilterige handwerkjes van mezelf laten zien. Officieel heet zulks handwerk quilten maar de echte quilters onder ons zullen dit vast prutswerk noemen, haha. En terecht ook wel want deze tasjes zijn niet te vergelijken met de mooiertjes van mijn moeder (ja idd, zij is een echte quilter).

Toch heb ik het ook moeten leren, omdat ik immers zo graag die wandkleed wilde quilten (die ik in een later berichtje vast nog een keer aan jullie ga laten zien!). Dus laat ik deze knutseltjes van mij daarom maar gewoon mijn proef-werkjes noemen.

 
 
Volgens mij was dit m'n allereerste. Een hoesje voor om mijn fototoestel. Inmiddels alweer jaren in gebruik.
 
 
 
Je kunt wel zien dat het afwerken van handwerkjes mij niet altijd supergoed afgaat. Ben ik soms misschien ietsje te slordig voor. Maar uiteindelijk was ook dit tasje naderhand echt bruikbaar, dus ik zal toch iets goed hebben gedaan, haha. Leuk om make-upjes in te stoppen, ofzo. Ben trouwens dol op deze stofjes! Pandabeertjes, m'n lievelingsdieren!
 
 
Ten slotte dit hoesje voor mijn iPod. Ik heb ook hier echt mijn best op gedaan, al lijkt dat misschien niet zo, haha.
 
En natuurlijk laat ik jullie nu ook nog even zien hoe het echt moet!
 
Dit zijn twee telefoonhoesjes die mijn moeder, ook alweer jaren terug, eens voor me heeft gemaakt. The real handwork. De roze is nog steeds in gebruik. Op de bruine moet ik even een nieuw knoopje naaien en dan kan ook die weer gebruikt worden. Leukertjes hè?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten