zaterdag 3 september 2016

DIY BIRTHDAY GIFTS | Movie night box

 
Heb je werkelijk geen idee wat jij je vriend (of man, of vader, of broer) voor z'n verjaardag als cadeau moet geven? Misschien is dit dan een leuk idee! Een movie night box. Ik maakte het een paar week geleden voor Frank z'n birthday. En aangezien wij dol zijn op een avondje film kijken bleek mijn missie geslaagd. Hij was d'r namelijk heel blij mee!

Wat je hiervoor nodig hebt is een doos van bijvoorbeeld de supermarkt, die je vervolgens zelf versierd. (Een andere optie is natuurlijk een doos kopen, die er van zichzelf al heel leuk uitziet, ik heb zoiets volgens mij al wel eens bij de Action zien liggen). Verder heb je nodig: Veel lekkers, denk aan chippies, popcorn, chocolaatjes, biertje, colaatje, etc. En natuurlijk een toffe film, of meerdere!

Ik gebruikte gekleurd papier...
 
En pakpapier om de doos te versieren.
 
Kijk zo!
 
De lekkere dingetjes kocht ik bij de Jumbo.
 
En de films via Marktplaats!
 
Eventjes opeenduwen en proppen...
 
En klaar is dit supersnel maar toch gaaf (mannen)cadeau!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten