dinsdag 25 oktober 2016

DIY DECORATION | Een plateau vol herfstsfeer

 
Heb jij dit najaar niet zo heel veel tijd om wat van de herfst in huis te halen? Dan kan dit een manier zijn om toch alsnog een knusse herfstsfeer tevoorschijn te toveren! Want als je wilt dan staat dit gezellige herfstplateautje binnen no time bij jou op tafel!

Het enige dat je hiervoor nodig hebt is: Een plateau, wat herfstdecoratie uit het bos (je moet dus wel zin hebben om even het bos in te duiken of eventueel de Action, waar momenteel ook genoeg leuke herfstdecoratie ligt) en een paar waxinelichtjes of kaarsen.
 
Ik gebruikte mijn houten plateau, die ik jaren geleden eens heb gekocht. Waar weet ik niet meer maar hij heeft al heel wat creatieve sfeermakers op zijn bord gekregen, haha.  
 
Ik ben stiekem een beetje verliefd op deze prachtige herfstbladeren! Was ze nog niet eerder zo mooi tegengekomen.
 
Verder vond ik kastanjes, dennenappels, eikels, beukennootjes en mos.
 
Met de bladeren bedekte ik de bodem van m'n plateau.
 
En daarna gaf ik de waxinelichtjes een plekje.
 
Lijkt (extra) leuk, waxinelichtjes in verschillende kleurtjes!
 
Vervolgens 'werkte' ik om de waxinelichtjes heen. Ik versierde mijn plateau met mos...
 
En met de rest van mijn gevonden herfstigheden! En toen was m'n herfststukje ook al klaar!
 
Kaarsjes aansteken en genieten maar!
 
Tip! De platte waxinelichtjes kun je natuurlijk ook vervangen door een paar kleurrijke stompkaarsen! Lijkt ook hartstikke leuk. (Ik had deze nog liggen van vorig jaar, zoals je kunt zien hebben ze al een tijdje staan branden).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten