maandag 10 oktober 2016

DIY LIGHTS & LAMPS | Waxinelichtjes (herfstig) versieren


Vind jij die simpele waxinelichtjes vaak ook wat saai? Ik wel! Ik koop daarom ook regelmatig nog wel eens gekleurde waxinelichtjes, in plaats van die witte. Dat oogt toch meteen een stuk gezelliger, vind ik. Maar ik heb nu ook iets gevonden tegen de saaiheid van de witte, haha!

Ik besloot de randjes rondom te versieren! Dit keer met herfstige dingetjes, gevonden in het bos. Eikeltjes, blaadjes, mos. De simpele waxinelichtjes vrolijkten meteen een stuk op!

Het materiaal dat uitkomst biedt heet dubbelzijdig plakband. Deze die ik gebruikte komt van de Action.
 
Die werkt heel prima! Je plakt het rondom het waxinelichtje...
 
En wanneer je begint met versieren haal je het beschermpapiertje er van af.
 
Mos blijft ontzettend goed plakken!
 
En ook blaadjes zijn hiervoor uitermate geschikt.
 
Verder plakte ik beukennoot hulsjes, eikeltjes en eikeldopjes op de randen van mijn waxinelichtjes. Het bleef allemaal goed zitten! (De beukennoot hulsjes brak ik in vier stukjes en de eikeldopjes maakte ik plat van de achterkant).
 
Leuk hè?
 
Echt herfstig.
 
Zelfs als je ze nog niet hebt aangestoken.
 
Enjoy autumn as much as you can!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten