zondag 30 juli 2017

MY ETSY SHOP | Autumn Tree Jewelry

 
Heel graag wil ik jullie in dit berichtje kennis laten maken met mijn online Etsy winkeltje waarin ik sinds kort mijn zelfgemaakte sieraadjes verkoop! Nou ja, sinds kort... Ik ben er begin april al mee begonnen en het heeft eventjes geduurd voordat ik mijn allereerste item verkocht (na 3,5 maand), maar nu mijn shopje elke dag steeds vaker wordt bekeken en ik ook op Instagram (@autumntreejewelry) steeds meer volgers d'r bij krijg vind ik het vermelden van mijn Etsy shop natuurlijk extra leuk:).

Autumn Tree Jewelry. Dat is hoe ik mijn sieradenlijn heb genoemd! En in elk van mijn sieraden kun je wel iets, soms heel veel of soms misschien slechts maar een vleugje, van die naam terugvinden. Zoals bijvoorbeeld de kleuren van een herfstboom. Mijn lievelingskleuren! Of juist de oogst van een herfstboom. Denk dan bijvoorbeeld aan echte eikeldopjes, aan mos of aan dennenappeltjes. Ik ben dol op deze prachtige herfstboom-cadeautjes en vind het ontzettend leuk om die te verwerken in (of tot) een sieraad.

In het begin maakte ik mijn Autumn Tree sieraden veelal van polymeer klei maar inmiddels gebruik ik ook andere technieken (en materialen). Zoals (een klein beetje) macramé, kralen weven en metaal stempelen. En heel binnenkort wil ik ook nog eens hars gaan 'proberen'. Lijkt me ook ontzettend leuk! Ja, ik zit nog wel een beetje in de experimenteer-fase zoals je merkt, haha. Maar dat geeft niet, want uiteindelijk bepaal ik zelf welke sieraden ik wel in mijn Etsy-shop plaats en welke niet:).

Etsy is trouwens een online (wereldwijde) marktplaats voor handgemaakte (en vintage) spulletjes, mocht je dit nog niet weten. De concurrentie is enorm, kwam ik laatst achter (1,7 miljoen verkopers!), maar toch zijn er velen die wel met enige regelmaat iets verkopen. Of dit voor mij ook zo succesvol zal gaan verlopen dat weet ik niet, maar als ik heel af en toe iemand blij kan maken met één van mijn creaties dan vind ik dat al erg leuk!

Mocht je trouwens zelf van plan zijn om binnenkort (of heel misschien ergens in de toekomst) een Etsy shop te openen? Misschien is het dan leuk om dat via mij (deze link!) te doen. Want niet alleen ik krijg dan 40 gratis listings maar jijzelf ook! Dat is dan voor beide een blijmakertje dus:). Okay, genoeg gekletst over Etsy en m'n shopje;). Hieronder een paar glimpjes van mijn Autumn Tree Jewelry tot nu toe. Enjoy!
 
 
 
 
Oorbelletjes.
 
 
 
 
 Kettingen.
 
 

 
Enkelbandjes.
 
 
 
 
Metaal gestempelde sieraden. Ik weet eigenlijk niet eens zo heel goed hoe ze (we) deze sieraden in het Nederlands noemen? In het Engels heet het hand stamped jewelry.
 
 
 
 
En armbandjes. Word je blij van mijn sieraadjes en wil je na deze fotootjes nu nog meer zien;)? Kom dan gerust eens een kijkje nemen op mijn Autumn Tree Jewelry instagram account of breng eens een (uiteraard geheel vrijblijvend) bezoekje aan mijn Etsy shop. Vind ik leuk:)!

4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Juweeltjes van juweeltjes heb je gemaakt :-) Ik wens je heel veel succes met je Etsy-winkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een prachtige, verzorgde winkel van gemaakt. met hele mooie sieraden en foto's! Complimenten Miriam!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ontzettend leuk om te horen:)! Dank je wel!

      Verwijderen